به سایت شرکت تابان کامپوزیت کوشا خوش آمدید.

تجهیزات پیچیده و یکپارچه کامپوزیتی

تجهیزات پیچیده و یکپارچه کامپوزیتی
 استفاده از تجهیزات فلزی با توجه به بروز پیچیدگی های ناشی از حرارت جوشکاری و استحکام پائین فلزات در برابر خوردگی های محیطی و شیمیایی باعث می گردد تا صنایع مختلف هزینه های زیادی را جهت تعمیر و نگهداری اینگونه تجهیزات صرف نماید. شرکت تابان کامپوزیت کوشا در راستای کمک به صنایع مختلف بمنظور مبارزه با حملات خوردگی ، توانمندی طراحی و ساخت انواع تجهیزات پیچیده و یکپارچه کامپوزیتی از جمله انواع اسکرابر و داکت ، Tower Stripping ، Dome ، فن رینگ و فن استک ها ، درب منهول و دریچه های بازدید کامپوزیتی ، پوسته های Sealing پمپ های اسید و … را دارد.
شرکت تابان کامپوزیت کوشا علاوه بر طراحی و ساخت انواع تجهیزات فوق ، توانمندی مهندسی معکوس تجهیزات موجود در صنایع از جنس FRP را دارا می باشد.
مزایای تجهیزات پیچیده کامپوزیتی تولید شده در شرکت تابان کامپوزیت عبارتند از :
 
1- استحکام خوردگی بسیار بالا : مقاومت خوردگی پلیمر های مورد استفاده در تجهیزات خاص باعث می گردند که تجهیزات کامپوزیتی مورد نظر در برابر خوردگی های داخلی و خارجی مقاوم باشند.
2- کیفیت تولید : امکان انتخاب نوع مواد اولیه بر اساس شرایط خاص هر تجهیز باعث می شود که کیفیت سرویس دهی تجهیزات به بهترین نحو انجام گردد.
3- وزن مخصوص پائین : وزن محصولات کامپوزیتی تا 4 برابر کمتر از فولاد و 10 برابر کمتر از بتن می باشد در نتیجه هزینه های مربوط به حمل و نقل و نصب به مراتب پائین تر از سایر تجهیزات تولید شده با سایر متریال های متعارف می باشد.
4- سطح داخلی صیقلی : کیفیت بالای سطوح هر تجهیز با توجه به نوع کاربرد ، باعث می گردد تا کیفیت جریان سیال عبوری به مراتب بالاتر از سایر تجهیزات باشد.
5- با دوام : در صورت استفاده از متریال ایده آل و مهندسی شده ، محصولات کامپوزیتی می توانند دارای طول عمر مفید حداقل 50 ساله  باشند که این مزیت علاوه بر ایجاد استحکام بالای مکانیکی ، باعث با دوام بودن اینگونه تجهیزات می گردد.
6- نصب آسان و سریع : عواملی اعم از وزن کم ، هزینه های تعمیر و نگهداری پائین ، عدم نیاز به تجهیزات سنگین و پیشرفته جهت نصب باعث می گردد تا نصب تجهیزات کامپوزیتی سریع ، آسان و ارزان باشد.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.